Trevlig helg

2008-01-28 @ 20:36:01

Nu är språkkursen avslutad, prov i torsdags och inlämning av portfolion i fredags, efter flera timmar av filmande (vi filmar dialoger/små rollspel för att visa tal-kunskaper) och datakrångel... Bara middagen imorrn kväll kvar nu...

På fredag kväll fick jag efterlängtat besök av Patrik och vi har haft en jättebra helg tillsammans! Åkt sightseeingbåt (samma tur som jag gjorde förra gången, så får jag fler besök tar vi ett annat företag, eller så kanske jag inte behöver följa med, hehe), shoppat och promenerat. Jag tycker om Amsterdam, det är en väldigt vacker stad... Inte precis förorten där jag bor, men centrum! Gillar de gamla smala husen och kanalerna... det är mysigt.

Snart lämnar jag dock Amsterdam och flyttar till kusten, Zandvoort. Det känns lite konstigt att börja om på nytt nu när man börjat vänja sig med vardagen här... Men men, förhoppningsvis blir det bra... Man ska se fördelarna med att träffa mycket nytt folk osv och inte tänka negativt! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback