Dagens lista

2008-06-16 @ 12:47:37

HAR DU LÄTT FÖR ATT BLI TJOCK: Nope, har faktiskt väldigt svårt för att bli tjock
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ: Slötittade på nått barnuppfostringsprogram
SENASTE FILM: Mona-Lisas leende igår
SENASTE SMS: I inkorgen - "Nu är vi klara, hemma om 3,5 timmar kanske. Puss"
I utkorgen - "Aah okej, jag trodde ni skulle vara borta längre... men då vet jag. =) Puss"
VAD VAR DET SENASTE DU SA: "Hejdå" tror jag (om man inte räknar msn)
TILL VEM DÅ: Patrik
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: Hmm... rolig sommarsysselsättning kanske =)
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Förhoppningsvis... ganska iaf
HUR RAGGAR DU: Raggar inte (inte så mycket och inte för tillfället iaf)
VAD HAR DU GJORT IDAG: Ätit frukost, diskat, surfat, läst lite... slappat mest
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: Datorns surr
VAR ÄR DU NU: I vardagsrummet
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Kommer inte ihåg faktiskt
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Bra fråga, fira midsommar på något sätt, inga planer än... det kanske är dags för att göra upp det nu, hehe
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: Ett par sneakers jag hittade för € 20 i Holland kanske, nått bekvämt iaf
ÄR DU ARG OFTA: Nej
FEST ELLER SLACKING: Både och. Det beror på...
GILLAR DU SPORT: Nja. Tråkigt svar men det som bäst beskriver tror jag. =P
VILL DU HA BARN: Ja! Inte nu, men om några år.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU
ÄR: Nope, folk brukar inte kommentera min ålder, inte inför mig iaf.
VILKA SPRÅK KAN DU: Svenska, engelska, lite franska, lite holländska (även om jag nog glömt det mesta redan, tyvärr)
SENASTE INKÖP: Gardiner och gardinstång till gästrummet
ÄTER DU FRUKOST: Ja, fast med varierad kvalitet.
DIN STÖRSTA TALANG: Oj... Vet inte faktiskt, en sån fråga jag borde fundera på för att stärka självförtoendet förmodligen.
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN: Ja, för det mesta.
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: Väldigt olika beroende på vilket rum man pratar om! Tavlor, spegel, whiteboardtavla, ljusdekoration...
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN DU UMGICKS MED: Patrik
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: Det nuvarande...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback