Friskis & Svettis

2008-06-16 @ 12:13:19

Igår tog jag mig i kragen och traskade iväg till Vasaparken strax innan kl 18. Det var utegympa med Friskis & Svettis nämligen. Ett medelpass som passade mig bra... Vet inte när jag tränade ordentligt senast, alldeles för länge sen var det iaf! Jag hade glömt hur kul det kan vara, hur jobbigt det kan vara och hur skönt det känns efteråt, hehe. Jag känner av träningen både här och där idag kan jag ju tala om, men det känns bra. Ska försöka gå på de flesta passen nu i sommar, gratis träningspass är ju aldrig fel. =) Jag är inte så förtjust i att gå ut och jogga för mig själv sådär, utan pass-/gruppträning är roligare, så det är ju bara att passa på nu! Kanske kan det bli nån ordning på träningen till hösten också om jag börjar lite smått nu...?

Kommentarer

Postat av: Elin

Åh vad roligt! Jag gillar F&S-gympan. :)

Lejonkungen? Vad länge sedan man såg den. Skulle vara roligt att se den nu igen. Ja kolla upp den filmen! Den var helt fantastisk!!



Ha en fin kväll....och du - Hakuna Matata! ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback