Heja Sverige

2008-06-10 @ 22:13:03

Idag blev jag påmind om Holland... Riktigt blåsigt var det, precis som i Zandvoort. Nästan inte en dag utan att det blåste där. Jag glömde bort det den veckan jag var hemma på lov, men blev snabbt påmind om det så fort jag klev av tåget, hehe.

Fick ett samtal idag så imorrn ska jag ut till Klockaretorpet och vikariera! Det var kul och bra att jag får göra det, dels får jag lite pengar och även sysselsättning. Har känt mig lite rastlös redan de här få dagarna jag varit ledig... har inte kommit till den punkten när jag njuter av att ha ingenting att göra.

Igår köpte vi silverfärg och en pensel och jag målade första lagret på ramen på whiteboardtavlan. Idag var det dags för andra lagret och jag tror det blir bra även om jag inte är så bra på att måla, färgen är nog lite ojämn och så men... silver ser finare ut än träfärg iaf. Får se imorrn hur det ser ut i dagsljus. Det kändes roligt att vara lite pysslig och göra om nått man har till något roligare/bättre. Det är inget jag har gjort mycket förr men det känns som sagt lite kul.

Nä, kanske dags att återgå till fotbollen... Zlatan gjorde just 1-0 i matchen mot Grekland. =) Är inget direkt fotbollsfan men lite intressant är det ju när det är EM.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Där ser du hur insatt ja e, men jag vet faktiskt att det är EM, igentligen:)

Nu e det iaf åtgärdat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback