Hem till Norrland och andra sommarplaner

2008-06-11 @ 22:14:52

Kom på att jag glömt att tala om när jag kommer hem till Övik. Jag bokade en resa i förrgår, 8 juli blir det, samma dag som Patrik åker till London med jobbet/universitetet. Sen kommer han upp veckan efter när mina föräldrar har semester och ledigvecka... När vi ska tillbaka hem hit är inte bestämt. (Jag har flera hem, hehe) Det känns som att det är rätt länge tills 8 juli men... det får bli så. Tyvärr är biljetterna rätt så dyra, annars hade jag kanske åkt upp nån gång innan också. Det känns ju lite kontigt att inte tillbringa sommaren hemma hos familjen men så är det väl att växa upp och skaffa ett eget liv också, haha. =) Har ju en del andra planer nu så... måla om vardagsrummet, åka till Växjö och Danmark och sådär...

Kommentarer

Postat av: Elin

Vad kul. Då får jag passa på att boka in en träff med dig mellan den 8e och 14e då. :) Sedan åker jag iväg två veckor nämligen.

Ja jag förstår att det känns konstigt att inte vara i Övik hela sommaren som du har varit i så många år. Men det hinner du ju med framöver om du vill det någon annan sommar också. :)

Vad roligt att åka till Danmark. Jag hörde någon som sa att känslan där påminner om länder i södra Europa. Hmm...Du får se om det stämmer eller inte.

Ha en härlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback