Jobb och filmtajm på G

2008-06-11 @ 21:08:09

Idag har jag vikarierat på förskolan Valthornet i Klockaretorpet. Jag tycker att det gick rätt bra, det kändes så... och de frågade om jag kunde komma imorrn också så jag kan ju inte ha gjort så dåligt intryck. Hade de inte gillar mig hade de ju kunnat välja att ringa in nån helt annan vikarie. Om det inte är så att det inte finns några andra som kan, men så pessimistisk ska jag inte vara, hehe. Det är bättre att säga att jag gjorde bra ifrån mig... =)

Idag hämtade vi ut DVD-spelaren vi beställt/jag köpt och jag kopplade in den. Den verkar funka som den ska så nu får vi ta en filmkväll nån gång. =) Bara inte en dag när jag är för trött, hehe, soffan är ju farlig när vi tittar på film, jag har en förmåga att somna i den...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback