Sommarlov

2008-06-05 @ 14:21:35

Hej igen!

Nu tar jag upp bloggandet, resan är över men livet går vidare...

Idag var jag ute sista dagen på min VFU-plats och i tisdags hade vi slutseminarium. Det betyder med andra ord att jag har sommarlov nu. Det känns både bra och konstigt. Vad ska jag göra med all tid liksom!? Inget jobb har jag som ger struktur och pengar. Men men, tur att jag har så mycket pengar över sen Hollandsvistelsen.

Genom den öppna balkongdörren hör jag ljud från den närliggande gymnasieskolan. De får också sommarlov idag. Tänk att det var fyra år sen man själv stod där och viftade med den vita mössan, åkte på lastbilsflak, sjöng, skrålade och skålade! Tiden går...

Kommentarer

Postat av: Elin

Åh äntligen tar du upp bloggandet igen! :)

ja visst känns studenten som igår....helt otroligt!

När kommer du till Övik då? För det hoppas jag ju såklart att du gör. Nu ska jag ut i sommarhettan igen. Phuu

Kramar!

Postat av: Maria J

Vad kul att du har börjat blogga igen :)

Undrar samma som Elin, när åker du upp till övik?

Jag kommer att åka upp strax innan midsommar!

Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback