Dans

2008-09-07 @ 17:10:40

Grått väder och snart är helgen slut. Men jag ska väl inte klaga, den har varit bra, förutom att det är trist att Patrik är sjuk och jag tycker synd om honom...

I fredags var det personalfest på Trappan! Lekar, mat, dryck, trevligt folk, spex och lite dans, alla ingredienser som krävs för en lyckad kväll. =) Jag behöver nog inte säga mer, haha...

Igår åkte Patrk och jag (efter att ha värmt upp med lite "So you think you can dance" på tv, haha) ut till mässhallen för att träffa Patriks kusin och titta på när hennes pojkvän tävlade i bugg. Det var rätt kul, intressant att se hur det går till och väckte minnen från drilltävlingar, hehe. Danssugen blev man också! Jag kanske ska tala om hur det gick för Mattias också, de kom på fjärde plats vilket ju inte är fy skam. =)

Jag borde verkligen ta tag i det där med dansandet. Jag la ju ner mitt försök att drilla här och i Linköping vilket jag kan sakna ibland. Dans är då lite mer lättillgängligt om man kan säga så. Fick hem en brochyr från Folkuniversitetet härom veckan och då tänkte jag att jag kanske borde gå nån danskurs i höst. Tyvärr missade jag de gratis prova-på-tillfällena v. 35 och kursstarten är nu till veckan (37) så det kanske är lite för sent nu... =( Vi får se vad som händer, jag borde kolla upp vad som finns iaf... Dansa är roligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback