En ensam tandborste i muggen...

2008-09-22 @ 18:48:26

Ja nu är jag ensam hemma några dagar igen. Denna gång har Patriks jobb fört honom till Genua i Italien. Fick sms idag om att han skulle dricka espresso och äta lokala specialiteter. Jag vill också åka utomlands! Iofs måste han ju jobba, men ändå... Mitt arbete lär knappast föra mig utanför landets gränser...

Vi borde verkligen seriöst försöka få ihop en utlandssemester ihop, inte bara prata om det. (Har fortfarande inte åkt till Paris som vi pratat om sen förra julen när jag fick i present att han ska betala hotellet.) Det är bara att börja spara... jag vill gärna få ordning på CSN som strulat i höst. Jag har fortfarande inte fått några pengar, suck. Tur att jag har lite sparat sen innan!

Idag har jag varit på första delen av fyra i Trappans utbildning om ansvarsfull alkoholservering. Det är både intressant och viktigt... Idag har vi t.ex. fått genomgång på alkoholens skadeverkningar och alkohollagstiftningen.

Kommentarer

Postat av: Lilla Fröken

Ditt framtida arbete har ju lett dig utanför landets gränser när det tog dig till amsterdam ;)



Hoppas att ni får resa tillsammans snart. Det är mysigt. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback