En liten lista och dagens händelser

2008-09-11 @ 23:14:02

Härmed antar jag Elins utmaning:

Fem saker i min frys:

Glass (chokladsmak)
Rostbröd
Kotletter (som inhandlats i billigt storpack på stormarknad)
Rester/matlådor med lite allt möjligt
Pommes stripes

Fem saker i min garderob:

Jeans
Klänningar
Linnen/toppar
Massa papper och grejer från Holland som jag inte orkat ta hand om
Och sist men inte minst, studentens finaste plagg - overallen =)

Fem saker i min mobil/bil:

Totalt ointressant att lista.
Mobilen är gammal och har bara några bilder, annars standardgrejer som telefonbok, timer kalkylator och sånt.
Bil äger jag ingen och lär inte göra på ett bra tag...

Fem saker i min handväska:

Plånbok
Mobil
Lypsyl
Nycklar
Plastficka med LiU-kortet och eventuellt busskort...

(Detta är standardgrejer som alltid följer med när jag byter väska.)

Och så en summering av dagen. Den har handlat om:
jobb - via vikariebanken, en år 2, det var lite spännande och ovant att vara i skolan!
läsning - förberedelser för gruppträff och litteraturseminarium
tvätt - alla handdukar och sängkläder vi sparat skulle nu bli rena!
tv - "Vem kan slå Filip och Fredrik". Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om programmet, det är rätt kul, men inget man behöver följa och inte lika roligt som deras andra program... lite för mycket tävling och lite för lite humor liksom.

Nu är det dags att sova, jag ska vara i skolan 8 imorrn (8.15 såklart, med akademisk kvart)... Det är tur att jag bor nära, haha.

Kommentarer

Postat av: Elin

Vad roligt att du gjorde min utmaning :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback