Hårdoktorn

2008-09-02 @ 15:37:50

Idag har jag inget på schemat, vilket betyder att jag är hemma och läser och förbereder uppgifter. Eller det borde kanske betyda det. =P Har gjort en del annat idag också. Gick förbi Hårdoktorn tvärs över gatan på vägen till banken och fick en tid nu på eftermiddagen. Så nu är det kort page igen... =) Det började bli jobbigt att få håret snyggt, när det blir långt lever mitt självfall sitt eget liv och det blir lockar hit och dit och inte dit jag vill. Det var trots allt i april jag klippte mig senast så nu var det värt deras 250 kr studentpris att få håret fixat. Får se om det blir min gamla klasskompis Linnéa på Attityd i Övik som klipper mig nästa gång...? Det är roligt att passa på att få det gjort av nån man känner, men det passar sig inte alltid... Jaja, såhär blev resultatet denna gång iaf, vad tycks!?

Kommentarer

Postat av: Lilla Fröken

Åh tack! :)



Vad fint det blev. Du passar så fint i kort hår. Vad skönt med en schemafri dag. Kramar!

Postat av: Anabella

Vad snyggt! Du ser snygg och sofistikerad ut :)..hmm stavas det så? Kanske jag också skulle gå till frisörn..mmm

Postat av: Anabella

Vad snyggt! Du ser snygg och sofistikerad ut :)..hmm stavas det så? Kanske jag också skulle gå till frisörn..mmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback