Böcker!

2009-01-15 @ 23:00:05

Idag var jag på stan för att titta lite och handla lite grejer inför Åre, duschkräm och schampo och så (sånt som nästan är slut här hemma). Utanför Åhlens sålde de böcker så jag gick dit för att titta. Först hittade jag två böcker för 20 kr st och när jag var på stan med Patrik senare hittade jag ännu en! Så 3 böcker för 60 kr, jättekul! =) Jag köper sällan böcker annars, men nu har jag laddat förrådet med:


En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella


Montecore av Jonas Hassan Khemiri


Damernas detektivbyrå av Alexander McCall Smith

Kommentarer

Postat av: Josefin

Jag såg dej på håll.... =P Men är inte du klar med studierna nu med eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback