Biblioteket

2009-07-15 @ 20:45:29

Det blev ingen träning idag... det började regna och åska och även om de flyttar in passet så hade träningslusten försvunnit tillsammans med det fina vädret.


Jag tog hand om mig själv på ett annat sätt istället. Jag kröp ner i badkaret med badskum och en bok! Jag var på biblioteket idag för att lämna tillbaka några böcker och passade på att låna två nya. Det är kul att ha tid att läsa nu under sommaren. Jag tänkte på en sak när jag gick från biblioteket, vilken fantastisk plats det egentligen är. Där samlas tusentals möjligheter att dyka in i andra världar... Alldeles gratis. =)

Nu ska jag tillbaka till en värld som inspirerats av böcker... "Bakom kulisserna på Harry Potter och halvblodsprinsen" på 5:an. Definitivt en film jag ska se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback