Girls night 2

2009-07-17 @ 23:37:08

Igår var tjejkväll nr 2 denna vecka! Emma var på besök från Sundsvall så vi blev ett gäng på fem som satt på/i Trädgården och pratade jobb, skola, skvaller... så som bara tjejer kan. Vi var kanske lite högljudda ibland, för tydligen tittade folk vid andra bord på oss, haha. Riktigt trevligt var det, skönt att komma ut lite, jag hoppas vi gör om det snart! =)


(Jag har tyvärr inga bilder från våra träffar i veckan eftersom Patrik har min kamera. Urre - glöm inte att skicka bilderna! ;-))

Idag har jag haft min egen "tjejkväll", hehe. Först lagade jag en god laxrätt, passar på att äta fisk när Patrik är borta. Sen har jag tittat på en riktig tjejfilm, den romantiska komedin "27 dresses". Den var väl som alla andra romantiska komedier, lagom underhållning för stunden, men inget mästerverk precis. Nu ska jag nog snart krypa ner i sängen med min bok...

Imorgon kommer Patrik hem, det blir mysigt! =)

Kommentarer

Postat av: Dure

JA vi måste absolut göra det snart igen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback