Girls night

2009-07-15 @ 12:00:20

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med tjejerna. =) Det började med att jag mötte upp Urre och Dure för att äta lite middag. Det låter ju inte som något avancerat projekt, men vad ska man äta?! Ni vet kanske att jag är ganska velig av mig och har lite beslutsångest... Igår var vi tre veliga tjejer som försökte komma överens om hur/var/vad vi skulle äta, haha! Vi började med att gå mot stan, för att till slut komma fram till att vi skulle gå till Världens bar, åt helt andra hållet. =P Till slut kom vi dit iaf och fick vår mat och satt och surrade på uteserveringen...


Efter ett tag gick vi hemåt för att spela lite Wii. Vi hann inte så mycket, men lite träning fick vi iaf, med wii fit. Då slöt även Katarina upp för att göra oss sällskap till utomhusbion. Det var premiär för mig! Varje sommar ordnar filmföreningen Flimmer gratis filmvisningar utomhus, i en backe vid strömmen. (De turnerar också till andra städer) Jag har velat gå många gånger, men det har aldrig blivit av, förrän nu då! Det var en speciell upplevelse, det var ganska mycket folk, några hundra gissar jag på (men jag är dålig på att uppskatta sånt) och jag satt på en filt, insvept i en annan när det blev allt svalare under kvällen. Filmen började 22.25, det måste ju ha hunnit bli lite mörkt innan man kan se film utomhus. =) Filmen vi såg var Vicky Christina Barcelona, en annorlunda kärlekshistoria av Woddy Allen. Jag gillade den...

Tack för igår, ikväll blir det utomhusjympa!

Kommentarer

Postat av: Dure

Det var en mycket trevlig kväll...gillart skarpt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback