Lars Winnerbäck

2009-07-18 @ 14:21:28

För några dagar sen fick jag reda på att Winnerbäck kommer ut med en ny skiva i september och ger sig ut på turné. Det var en trevlig nyhet. Han är en av mina favoritartister och de senaste dagarna har jag lyssnat massor på hans musik. Två av turnéstoppen är Örnsköldsvik (!!) och Linköping och jag kommer gå på nån konsert. =) Skulle vilja se båda, det är ju coolt att han kommer till Övik, men det är nära till Linköping och det är hans barndsoms stad, så det brukar bli bra konserter där. Vi får se hur det blir... Till  Linköping kommer han förresten 10 december så det vore ju ett bra sätt att fira min födelsedag lite i förväg. 



Suddig bild från Winnerbäcks konsert i Norrköping 10 nov. 2007
(Vi stod för långt bak för att kunna ta bra bilder...)

Kommentarer

Postat av: Lilla Fröken

Du måste se till att lyssna den 30 juli för då är Laleh sommarpratare. Vad bra att du skulle lyssna på mitt radioprogram. :)



Det var roligt att läsa att du har testat att göra glassen igen och dessutom med chokladbitar i! Jag minns ju att vi har pratat om huruvida chokladbitar skulle passa i glassen eller ej. Hur blev resultatet nu då? :)



Det är roligt att Winnerbäck kommer till Övik! Sedan ska det bli intressant att höra hans nya skiva, även om jag inte är ett stort fan av hans musik. Jag gillar hans texter men inte hans sångröst. :/



Kramar till dig min vän!

Postat av: Lilla Fröken

Vad roligt att du gillade filmen. Som vanligt var det dock rätt jobbigt med alla reklampauser som avbröt filmen gång på gång. Måste fråga åter igen om du har smakat glassen och hur den i såna fall var? ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback