Trött i kroppen

2009-07-10 @ 13:38:30

Jag känner mig lite stolt nu, om än trött i kroppen. Jag har varit och tränat! Ki-jympa... det är roligt, men det var riktigt jobbigt idag eftersom jag inte tränat på flera månader. Dåligt av mig, jag har ju betalat... Det är ju färre pass under sommaren, men lite till ska jag försöka komma iväg iaf... Utegympa kanske, vi får se... Nu är bara frågan: träningsvärk imorrn, hehe?


Ikväll ska jag och Patrik till trappan och äta pizza på sommarpuben är det tänkt. Det är en liten festival eller vad man ska kalla det i stan också (idag och imorrn), precis här i närheten, kanske kollar in den... Inte direkt några favoritartister som kommer, men det är gratis... Vi kommer säkert höra en del hemifrån också eftersom det är så nära.

Annars är inget planerat för helgen än, vad ska ni göra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback