Halloween-helg

2009-10-31 @ 12:12:04

Ja nu är det helg. Veckan har varit slapp på dagarna, men på kvällarna har det varit fullt upp. Har haft något att göra varje kväll. Födelsedagsfika hos en vän, middag, möte och wii med hovmästarna, jobb på trappan x2 och besök!


Den nya kursen började lugnt med två föreläsningar och ett seminarium. Nu gäller det att komma ihåg allt i januari när den muntliga examen är...

Ikväll ser jag fram emot en trevlig tjejkväll! Vi kommer att bli sju tjejer här hemma som ska hämta mat från en tapas-restaurang och umgås lite. Sen får vi se om vi går över gatan på förfest innan vi går till Trappan på Halloween-fest! =) Tror det blir mysigt.
Ska ni fira halloween på något sätt? Eller kanske gå till kyrkogården för att tända allhelgona-ljus?

Kommentarer

Postat av: Maria J

Det låter ju som om du har haft en riktigt bra vecka :)

Jag skrev tenta i torsdags och sedan har jag för första gången på väldigt, väldigt länge fått varit helt ledig en helg. Har varit jätteskönt :)

Blev en tjejkväll för mig igår också, vi var hemma hos mig och åt middag, ost och kex och drack vin.

Vad är det för kurs du läser nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback