Nostalgi och ännu en inplanerad konsert

2009-10-04 @ 17:51:22

Pratade lite om nostalgi igår... Vi var ett gäng som diskuterade barnprogram man såg som liten och tyckte om, var rädd för o.s.v. Mitt värsta program var "Rädda Joppe, död eller levande", det tyckte jag var jätteläskigt! Ika i rutan pratade vi också om, antingen gillade man det eller så var man rädd för det. Jag tror inte jag gillade det, jag tyckte hon var konstig... Minns bara att hon körde omkring sitt skelett Åke i en kundvagn. ;) Skrotnisse, Lillstrumpa och Systeryster, Täppas program (minns inte vad det hette) och Skurt var också uppe för diskussion.


Vilket var ditt favoritprogram som barn och var du rädd för något? Vore lite kul att veta om fler kände som jag, hihi.

Jag kan bli lite nostalgisk när jag tänker tillbaka bara några år också. Saknar tiden som var, saker som hände och personer jag inte har lika mycket kontakt med längre... (Det känns långt till Oslo t.e.x.)

Till något helt annat! Jag har ju redan talat om att jag ska på två konserter i december - Lars Winnerbäck och julkonsert med Sonja, Shirley, Sanna (och Måns). Nu är ännu en konsertbiljett bokad! Takida i Linköping i november. Jag och Patrik får varsin biljett av mina föräldrar i sen respektive tidig födelsedagspresent. =) Det här verkar bli en bra musikhöst för min del. Hade jag haft lite mer pengar att röra mig med hade jag kunnat gå på ännu fler konserter med artister som kommer till stan, men inte är verkliga favoriter... men tror inte det blir fler nu! =P

Kommentarer

Postat av: Lilla Fröken

Vad roligt att du har så många konserter inplanerade. :)



Jag var rädd för skurken i Skrotnisse...jag tror han hette Bengtsson. Sedan var jag lite rädd för mannen i Lillstrumpa & systeryster. Haha



Hoppas att allt är bra med dig. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback