Rubrik...?

2009-10-21 @ 17:08:06

Jaha, som vanligt så kan jag konstatera att jag är dålig på att uppdatera. Vet inte riktigt varför och för vem jag skriver bloggen och har lite svårt att hitta inspiration just nu... På ett sätt vill jag ha den som en "dagbok" för min egen skull, men samtidigt delar jag inte med mig av allt över Internet. Å andra sidan skriver jag för vänner och bekanta, men jag vet inte om det är så intressant att läsa... Är det någon som är inne här och vill bekänna färg? Ska jag fortsätta skriva och om vad i så fall?


Idag är en riktigt grå höstdag, dimmigt har det varit och ja, grått helt enkelt! Utanför vardagsrumsfönstret lyser iaf det här trädet upp! (Bilden gör inte trädet riktigt rättvisa, det ser mycket gulare ut i verkligheten)



Är lite trött idag... Ska dock snart iväg på promenad med en vän jag inte träffat på länge (alldeles för lång tid sen sist!) så det ska bli skönt att andas lite frisk höstluft.

Imorgon har vi examinerande seminarium på två uppgifter och sen är kursen i princip slut. Nya friska tag med nästa kurs... Just nu känner jag mig ganska trött dock, hade gärna haft en veckas ledig tid mellan kurserna. Lite semester hade inte varit fel, åka iväg någonstans och ta det lugnt och byta miljö. Men men, jag får hitta andra saker att se fram emot!

Kommentarer

Postat av: Lilla Fröken

jag såg en bloggerska som hade börjat att publicera sin frukost varje dag. Det var faktiskt rätt kul eftersom hon då hade börjat tänka till och variera den dagligen. Kanske det vore nåt för dig? ;) Kram

Postat av: Ann-Kristin

Lillfastern tycker det är roligt att ha lite koll på hur läget är där nere. Heja på! Det är en tung tid så här på hösten för många, men det ordnar sig alltid!!!

Kram på dig!!

Postat av: linda

vad fin blogg du har ! :)

Postat av: Ulla

Jag hittade till din blogg genom Vimmelmamman. Jag har bloggat i 2½ år och jag har fått en stadig läsekrets så nu skulle jag ha svårt att sluta skriva. Flera av mina läsare är mina nära och kära, men sen har jag fått flera bloggvänner vars bloggar jag inte vill sluta läsa. Hoppas du hittar inspiration att fortsätta blogga.

Postat av: Maria J

Jag klickar mig in hit flera gånger i veckan och det är alltid kul att läsa när du har uppdaterat :)

Kul att kunna hålla sig lite uppdaterad om vad du har för dig. Men jag ska bli bättre på att kommentera så kanske det känns roligare att fortsätta skriva också!

Postat av: Lilla Fröken

Ja jag tycker verkligen att du bör inhandla en påse av det där goda téet. :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback