Årets glassnyheter

2010-04-28 @ 22:25:49

Hittills har jag testat två av GB:s glassnyheter:


Magnum Gold?!
Vaniljglass, kolasås med havssalt, choklad och guldöverdrag. Vad ska man säga om det - den var helt okej, smakade som en Magnum ska. Jag kände inte av något salt och guldöverdraget känns onödigt, men den var god.


Solero Pineapple
En riktigt god törstsläckare för varma sommardagar! =) God ananassmak och riktiga fruktbitar. Fräsch och läskande. Jag gillar ananas och jag gillar isglass så den här glassen är helt rätt för mig. Den kan jag rekommendera!

Det lär bli fler nya smakupplevelse den här glass-säsongen...
Har ni testat några nya glassar som ni kan rekommendera?
Eller vilken favorit har ni sen tidigare?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback