Ingen proffsbloggare

2010-04-26 @ 19:59:22

Det är nog bara att inse det - jag är (och kommer nog aldrig bli) någon proffsbloggare. Det börjar dock bli dags för en uppdatering här kan jag tycka! 

Vad har hänt sen sist då? Jag har bland annat:

* Pluggat, jag har en hel del att göra!
* Haft första mötet med en grupp som ska ordna examenssittning och -ceremoni. Det känns kul, jag hoppas vi får ihop något bra och roligt. =)
* Jobbat hovmästare - som vanligt vet man aldrig vad som kan hända när man jobbar sittning, haha. Det gick bra till slut iaf.
* Besökt Nyköping för att fira en vän som tog examen i januari - en mycket trevlig kväll.
 
Imorgon ska jag titta till min "naturruta" så vem vet, kanske blir det ett nytt natur-inlägg snart, haha...

Kommentarer

Postat av: Lilla Fröken

Ja!! Fler naturinlägg! ;D



Jag är också lite dålig på att uppdatera. Men har man inte tid eller fantasi för tillfället känns det ju meningslöst att bara skriva om att man ätit frukost och gjort vardagsgrejer. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback