1 december

2010-12-01 @ 15:13:09

Idag är det första december och vintern gör sig påmind. Kylan biter i kinderna och nästippen och det är nästan svårt att andas när man är ute. Imorse bara sjönk och sjönk temperaturen när jag körde mot jobbet. När jag kom fram fick jag veta att det varit -29 där tidigare på morgonen! Ett riktigt köldhål! På väg hem varierade temperaturen från -11 (i stan) till -25 grader (på Vikbolandet)... Det är skönt med stolsvärme!

Nu är jag hemma ett tag innan jag ska tillbaka på möte på jobbet och efter det blir det lite jul-/adventsmys med arbetskamraterna. Jag ska strax öppna första luckan i min chokladkalender! =) Har ni någon adventskalender i år, med eller utan choklad? Så här ser min ut:

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Har du sett tv-kalendern? jag såg första avsnittet, tänkte ge det en chans. Det verkar lovande faktiskt, jag hoppas på lite the Shining-vibbar längre fram :).



Allt bra i norrköping?

Postat av: lilla fröken

Oj så kallt! Nej ingen julkalender för mig i år. Jag hade en förra året men glömde hela tiden bort att öppna luckorna. ;) Kul förresten med min jul-spellista som du skickade länken till. Jag verkar ha plockat bort den tidigare så det var ju kul att få tillbaks den. :) Kram

Postat av: Anonym

Kolla vem som blev "Veckans Babe" på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback