Helgen som gått

2010-03-14 @ 22:00:59

Söndag... betyder att ledigheten är slut och det är dags att det är dags för sista VFU-veckan. Jag har haft mitt ansvar klart och den kommande veckan går mest ut på att eleverna ska göra massa nationella prov!

I fredags hade vi en lugn kväll med tacos och TV - På spåret, lite Lets Dance och lite Skavlan...

Igår var det fest med färgtema, en trevlig kväll. =) Jag och min vän Isabelle lyckades ha nästan lika outfits, utan att planera i förväg, hehe.

 

Idag har vi tittat på reprisen av schlager-finalen... Undvek alla nyheter och internet innan, eftersom vi inte visste resultatet. Hoppades på Salem, men vi får väl se hur det går för Anna. Jag tycker att låten är ganska bra, men är inte säker på att den funkar i Europa. Vad tycker ni - vann rätt låt?

I eftermiddag/kväll har vi också varit iväg och spelat spel med några av Patriks kompisar, det var trevligt. Trodde det skulle bli Munchkin, men det blev ett spel som heter Bang! och det var roligt det med... Det är trevligt med sällskapsspel!

Kommentarer

Postat av: isalu

Snyggt! :D

Postat av: Lilla Fröken

Vad fint ni matchade varandra. :) Kul med fest med färgtema!

Postat av: Dure

Jag tycker som sagt fortfarande att andra generationen skulle vara med i finalen. Och vinnar låten var ju ingen höjdare.

Röstade Patrik åt mig på Salem??? :) Jag höll ju tummarna för min och Patriks låt. :)



Jag tycker du och Isalu är helt fantastiskt snygga! Jag trodde dock att ni innan hade förberett samma utstyrsel. :)

Kram på dig gumman och hälsa Patrik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback