Lugn helg

2010-09-04 @ 20:03:06

Sitter ensam i soffan ikväll, precis som igår kväll. Patrik jobbar som hovmästare på sittning på Trappan. Jag tar det mest lugnt, surfar och tittar på TV. Kurerar mig lite från en förkylning. Nu ska jag titta på film, Finding Neverland.

Idag lånade jag en ny bok på biblioteket också, Månsystrar. Har bara läst tre kapitel än, men än så länge verkar den bra. Biblioteket är en fantastisk plats egentligen! Man kan låna böcker man länge haft lust att läsa, böcker man blivit tipsad om och som idag, böcker som man bara hittar på en hylla...

Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer

Postat av: Ally

ja, älskar bibliotek :)

Postat av: Lilla Fröken

Ja det är mysigt med hösten. Jag tycker om den där lite kyliga höstluften då man måste klä på sig lite extra. Hellre det än att gå runt och svettas på sommaren. Haha



Vad roligt med boken som du har lånat. Jag har alltid tyckt så mycket om bibliotek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback