Spel och film

2010-09-18 @ 23:23:21

Som vanligt är jag en dålig bloggare, hehe. Det har dock inte hänt så mycket sen sist jag skrev... Patrik och jag har varit på en shoppingtur till IKEA och jag har jobbat som vanligt. Det rullar på.

Idag har vi haft lite folk över på spel-dag. Vi spelade Patriks nya "A touch of evil" vilket var roligt. Hoppas på fler omgångar snart så man lär sig ordentligt och kan prova den mer avancerade varianten.

Patrik jobbar på Trappan ikväll, så jag är ensam hemma. Har precis tittat på "Shutter island" som jag hyrt via datorn. Den var riktigt bra. Lite creepy och mycket förvirrande, hehe. Men helt klart sevärd.

Kommentarer

Postat av: Lilla Fröken

Den där filmen var fängslande och lite läskig på ett psykologiskt plan. Helt klart sevärd som du säger.

Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrivit! Skojigt att se lite sunda grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

Postat av: Lilla Fröken

Svar: Tack skarran vad glad jag blir av dina ord. Ja det bruna håret känns mest som jag. :) När ska du uppdatera bloggen? ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback