Alla hjärtans dag

2011-02-14 @ 18:07:16

Idag skänker jag lite extra kärlek och omtanke till nära och kära. Jag är inte jätteförtjust i det komersiella med den här dagen, men annars tycker jag att det är lite mysigt. Min familj är ju långt borta, men jag tänker på dem och firar istället med Patrik.

Idag har vi varit på stan och fikat på ett mysigt café och just nu lagar han middag till mig (jag får inte ens komma in i köket!).

Igår frågade jag vad jag kunde göra för honom och då fick jag svaret att han ville ha rosor, så det fick han! När jag kom hem med dem stod redan en vas med rosor framme, från honom till mig, så vi slog ihop allt till en stor bukett. Det var visserligen pga att vi har för få vaser som passar, men det kan ju bli en fin symbolik i det hela också om man vill tänka så. ;)

Ikväll ska jag gå och träna och efter det blir det nog lite mys med ost och kex som blev över från i lördags...

Har ni gjort något särskilt idag och vad tycker ni om Alla hjärtans dag?

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Så mysigt!

Vi har kollat på säng och pratat bebis ^^ Det är långt kvar tills bebis kommer, men det är så mysigt att prata om.

Nu är det mat på gång. Vi bjöd hit en kompis, så vi är inte helt ensamma men det är trevligt med vänner <3

Hoppas ni har en mysig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback