Träning

2011-01-31 @ 17:43:53

För ett par veckor sedan köpte jag ett nytt träningskort på Friskis. Ett helt år ska jag jympa är det tänkt! =) Förhoppningsvis ska jag få lite pengar för det från jobbet också, kommunens friskvårdsbidrag...

Jag har tänkt på att när det gäller träning pratas det mycket om att sätta upp mål. Viktnedgång, ett lopp man ska springa osv. Jag har just nu inget långsiktigt mål utan tränar mest för att må bra. Däremot tror jag det är bra med kortsiktiga mål och planering. Efter varje pass funderar jag därför ut nästa gång jag ska träna. Tror det är bra, att bestämma i förväg, kanske gå med en vän. Det är lättare att ta sig iväg om man är mentalt förberedd på att träna.

Nu har jag dock blivit lite snuvig så träningen får vänta ett tag. Jag känner mig iaf taggad till att träna, så förhoppningsvis blir det inte alltför svårt att komma iväg nästa gång. =)

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Så vårig och fin din blogg är!

Lycka till med träningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback